Zpracování mezd
V případě, že budete mít vlastní zaměstnance, nabízíme Vám kompletní zpracování mzdové agendy. Bez toho, abyste museli sami myslet na dodržování termínů, předpisů nebo komunikaci s různými úřady. O vše se postará naše mzdová účetní.
Mzdové poradenství
Poradíme Vám se zpracováním mezd – od nástupu nového zaměstnance, až po případné ukončení pracovního poměru.
Pracovní smlouvy a dohody
Vyhotovení veškerých pracovních smluv či dohod o provedení práce.
Registrace na SSSZ a ZP
Přihlášení a odhlášení pracovníků u správy sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny.
Mzdová agenda
Vedení evidence osobního spisu a mzdového listu zaměstnance a všech potřebných dokumentů podle právních norem.
Měsíční účtování mezd a přehledy
Měsíční zpracování mezd a poslání příkazů k úhradě (lze i elektronicky) a také měsíční přehledy pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny.
Roční vyúčtování a přehledy
Roční vyúčtování zálohové daně z příjmů ze závislé činnosti či roční zúčtování daně z příjmu zaměstnance.
Optimalizace účtování mezd
Poradíme Vám, jak správně a efektivně ohodnotit své zaměstnance, strukturovat jejich mzdy a odměny, a jak sestavit veškeré pracovní smlouvy a dohody.
Ukončení pracovního poměru
Poskytneme Vám návrhy ukončení smlouvy a mzdové poradenství v této oblasti. S advokáty, kteří s námi spolupracují, zajistíme kompletní právní servis i v případě složitých pracovněprávních sporů.
Věděli jste, že…
- Při veškerých našich činnostech dbáme na zachování maximální diskrétnosti ohledně všech skutečností, jež se týkají našeho klienta i jeho zaměstnanců, a to jak vně společnosti, tak uvnitř.
- Svoji práci vykonáváme s maximální zodpovědností.
- V případě zájmu ze strany klienta nabízíme také službu odesílání peněžních prostředků na účty zaměstnanců z našeho bankovního účtu, který je pro tento účel odděleně vedený.